اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روز‌های تلخ فاتی در نیوکمپ

  • کد خبر: ۱۶۸۸۸۰
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
روز‌های تلخ فاتی در نیوکمپ
بارسلونا قصد دارد آنسو فاتی، پدیده جوان این تیم، را با قراردادی که بند بازخرید در آن گنجانده شده بفروشد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاتی در طول دو فصل گذشته شرایط بسیار سختی را در بارسا تجربه کرد و فراز و نشیب بسیاری داشت. مدیران بارسا پس از جدایی لیونل مسی از این بازیکن به عنوان جانشین او نام بردند و حتی حاضر شدند شماره ۱۰ افسانه‌ای این تیم را نیز در اختیار او قرار دهند تا نشان دهند که اعتماد بسیاری به این بازیکن دارند.
اما شرایط مطابق انتظار آن‌ها پیش نرفت و این پدیده درخشان نتوانست به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه دهد. مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او برای مدت‌ها از ترکیب بارسا دور باشد.
این غیبت‌های طولانی مدت تاثیر منفی روی باور ژاوی به او گذاشت و در نهایت این مربی کاتالان به مدیران بارسا اعلام کرد که نیازی به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش ندارد.
روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو اعلام کرده که ژاوی به فاتی گفته که نمی‌تواند دقایق زیادی برای حضورش در زمین را در فصل پیش‌رو تضمین کند و به همین دلیل باشگاه به دنبال فروش او برای افزایش فضای لازم در سقف دستمزد و بهبود شرایط مالی خواهد بود.
هرچند فاتی به هیچ وجه قصد جدایی ندارد و امیدوار است که بتواند برای به دست آوردن جایگاهش در بارسا تلاش کند، اما مدیران این باشگاه به دنبال این هستند که او را با بند بازخرید به فروش برسانند تا در صورت لزوم بتوانند بار دیگر این بازیکن را در نوکمپ به خدمت بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->